Projectes

Els projectes de la Fundació Privada Can Gelabert, destaquen per ser innovadors, de fort impacte i amb efecte multiplicador, gràcies a l’empoderament de les persones amb qui treballem, que són les protagonistes reals de qualsevol dels nostres projectes. La formació contínua, el treball en xarxa, i la comunicació constant i fluida amb les entitats, ens donen una visió de primera mà de les necessitats socials. La seriositat i professionalitat en l’avaluació dels resultats, avala la nostra millora contínua i recerca de l’excel·lència, amb un objectiu principal: La inclusió i el suport de les persones més desfavorides de la nostra societat.

Us presentem els projectes que tenim actualment en marxa, així com les entitats amb qui col·laborem, fonamentals per l’èxit de les intervencions.

Espai social Can Gelabert

En col·laboració amb la Fundació AcidH, creació i manteniment d’una estructura de suport social diürna, d’àmplia cobertura horària, adreçada a persones amb intel·ligència límit i altres tipus de discapacitat intel·lectual.

Espai social Can Gelabert

Dret a la sexualitat

En col·laboració amb la Fundació Astres, acompanyament i suport en la presa de decisions a persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn mental.

¡Adentro! (R)

En col·laboració amb l’Agència Espanyola de Formació (AEF) d’Alemanya, projecte per millorar la qualitat de vida de manera multidimensional, i afavorir la inclusió de persones grans emigrades als anys 60.

¡Adentro! (R)

Jo també!

En col·laboració amb la Fundació Aspasim, fem possible que l’escola sigui realment inclusiva, facilitant que infants, nois i noies amb discapacitat puguin participar de les activitats d’oci i socialització importants pel seu desenvolupament.