Projectes anteriors

La Fundació Privada Can Gelabert, porta en funcionament des de l’any 2003. Els projectes en els quals participem, comparteixen la nostra visió a favor de la inclusió i del progrés social. Us en presentem alguns dels més destacats, que creiem que expliquen perfectament qui som; quins valors i quina visió tenim. També serveixen com a recordatori de totes les persones i entitats amb qui hem col·laborat, fins ara, compartint esforços per a dignificar les condicions de vida dels col·lectius més desfavorits de la nostra societat.

Famílies² = Participació x alimentació

Del 2009 al 2018, treballem en el nostre Projecte Famílies² = participació x alimentació en el Centre Obert Compartir de Ciutat Vella (Barcelona), amb la col·laboració de Carrefour i la cooperació especial de les nostres Famílies amb les quals aprenem a compartir, conviure, escoltar-nos, respectar-nos, valorar-nos i créixer junts.

Famílies² = Participació x alimentació

Projecte Col·loqui

COL·LOQUI és un projecte de prevenció, intervenció social i educació comunitària dirigit a dones i mares de família immigrants als qui considerem com les persones més influents en la socialització dels seus fills i transmissores del sentiment de pertinença i identificació amb el país d’acolliment.

Taller de llanes

L’objectiu del Taller és reconèixer els talents i les habilitats de les participants a través de la valoració del treball manual de les peces teixides que elles mateixes realitzen en un espai comú de trobada, participació i formació on es fomenta el seu reconeixement, la seva autonomia i la seva autoestima.

Taller de llanes

Llar amb suport Can Gelabert

El projecte Llar amb Suport Can Gelabert es va elaborar en el 2010 conjuntament amb la Fundació Tutelar acidH per pal·liar la necessitat d’alguns tutelats que, malgrat trobar-se en condicions de poder portar una vida gairebé independent, necessiten el suport d’un educador que els ofereixi un acompanyament lúdic, cultural i educatiu durant els caps de setmana.

Repartint amb Gràcia

Projecte de treball en xarxa i participació comunitària entre la Fundació Can Gelabert, l’Associació acidH i el Setmanari L’Independent de Gràcia

Repartint amb Gràcia

Projecte bugaderia Cet Can Gelabert

Projecte destinat a millorar les condicions de treball i habilitats laborals i socials dels treballadors de la bugaderia d’AcidH.

Concert solidari Escolania de Montserrat

Concert solidari a càrrec de l’Escolania de Montserrat a l’Església del Corpus de Barcelona, dedicant íntegrament els beneficis obtinguts a finançar els projectes i serveis de la Fundació AcidH.

Concert solidari Escolania de Montserrat

Concert solidari Deutsche Welle Chor

El concert solidari internacional es va celebrar en la Basílica de Santa Maria del Mar de Barcelona, a càrrec del Cor de la Ràdio Internacional Alemanya. Els beneficis obtinguts es van destinar íntegrament a finançar els projectes i serveis de la Fundació AcidH.