Concert solidari Deutsche Welle Chor

La Deutsche Welle Chor es tracta d’un con intercultural, creat per construir ponts entre les persones i les cultures. Són uns ambaixadors de la pau, que han actuat a països com Israel, Polònia o Estats Units, destacant per la diversitat dels idiomes utilitzats per cantar i per captivar el públic amb la seva integració de diferents cançons d’arreu del món. Està compost per membres de més de 50 nacionalitats, i a les seves actuacions cada persona va vestida amb la roba tradicional del lloc a on va néixer, demostrant que les nostres diferències no són un obstacle, sinó una riquesa per a la comprensió i l’empatia entre persones.

Aquest cor multicultural demostra una vegada i una altra que la música transcendeix les fronteres, connecta les persones, i obre el cors, independentment de la seva nacionalitat i la religió.

El 5 d’octubre de 2012, gràcies al patrocini de la fundació Can Gelabert, es va celebrar un concert solidari de la Deutsche Welle Chor a la Basílica de Santa Maria del Mar de Barcelona, dedicant els beneficis obtinguts a finançar els projectes i serveis d’acidH. Va ser un concert amb un repertori format per cançons d’amor de tot el món, que fou un èxit pel que fa a públic, i també per la seva capacitat de remoure consciències i transmetre idees de pau i tolerància.